Rutes

• RUTES DE DIFICULTAT MITJANA
  • RUTES EN FAMILIA

Sortida als pirineus amb Mussols

Aquest cap de setmana hem fet una sortida pel pirineu de Lleida, i ha sigut un èxit, d’assistència, companyia i d’activitats!! Vam arribar a coll de Nargó dissabte 6 de febrer a les 12:30, i vem anar al Museu dels dinosaures. Després vam anar a dinar. A Coll de Nargó ja feien un dinar popular,Dale que hay más …

Sortida matinal Zona GARRAF

Diumenge 17 de gener, vem anar les Agulles, aprox. 5Km, i vem parar a fer PIC-NIC. Els nens s’ho van passar pipa!!!

Sortida dels mussols al castell d’Eramprunyà

El dia 14 de novembre vam fer una ruta circular fins al castell ‘Eramprunyà. Vam tenir un dia fantàstic, i pel camí anàvem tastant les cireretes d’arboç,….

Sortida a Bagà, al refugi Rebost – Activitats en familia

El  cap de setmana del 17 i 18 d’octubre, la secció “Els Mussols” va gaudir d’un cap de setmana a la natura en família. Dissabte, va tenir un toc cultural, els petits s’ho van passar d’allò més bé durant el recorregut en el petit tren del ciment. Van aprendre una mica sobre Antoni Gaudi, aDale que hay más …

Sortida – Ruta Familiar “La Senzilleta”

Dissabte 4 de juliol vam fer la primera ruta familiar de les que tenim preparades, va ser tot un èxit d’assistència  i vam estar amb famílies que viuen a Begues i que els interessa molt la muntanya i les sortides familiars. Vam passar una mica de calor, però va compensar lo divertit que va serDale que hay más …

Circular al massís del Garraf

DISTÀNCIA: 35.09 Km DESNIVELL POSITIU: 1.875m DESNIVELL NEGATIU: 1.875m ALÇADA MAX.: 590m ALÇADA MIN.: 98m RUTA CIRCULAR: Si (la Morella i la Mola) GR-5, GR-92, 92.3 i 92.4   Ruta circular que comença a Begues, a la zona de Can Bartró. Agafem el GR-92.3, pugem a la Mola, i després de fer una estona deDale que hay más …