Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Cursa Trail Begues 2015

17 maig, 2015 @ 9:00 - 12:00

Recorregut

Enguany hem preparat una cursa dura amb trams curts tècnics i alhora divertida. Són 24,5 km de corriols i pistes per zones obagues i solanes del Parc del Garraf, amb un desnivell positiu de 950 metres i un no parar de pujades i baixades, curtes però intenses.

La sortida es realitzarà des de l’Escola Sant Cristòfol de Begues, passant pel passeig de l’Església i agafant direcció a Cal Gepis. Remuntarà pel darrere del cementiri per enfilar La Desfeta (522 m), mirador excepcional del Baix Llobregat. Es baixarà direcció cap el castell de l’Eramprunyà sense arribar-hi, on es girarà i s’agafarà el GR-92 per retornar cap a la collada de la Clota, on trobarem el primer avituallament. Es seguirà pels senders dels Caçadors, gaudint de les fantàstiques vistes cap el mar per enfilar-se cap el Coll Sustrell i pujarem fins la Morella ( 593m) on trobarem el segon avituallament. Es baixarà fins trobar la Vall del Teix on pujarem per seguir la Serra de la Guàrdia. Baixarem cap a la Massaneta per anar a trobar la Masia de les Burigues on estarà el tercer avituallament. Es tornarà a enfilar cap a les Solius, el Serrat Blanc, Pla de Bassa la Llacuna( 557 m), on trobarem el quart i darrer avituallament i prendre la baixada cap a l’antiga Hípica de Begues, passant pel Mas Roig i tornant a passar pel passeig de l’Església de Begues fins a finalitzar a l’ Escola Sant Cristòfol.