Carregant Esdeveniments

Esdeveniments passats

Navegació visual i cerca d'Esdeveniments

Esdeveniment Views Navigation

abril 2015

AUDIOVISUAL PACO CRESTAS

11 abril, 2015 @ 18:00 - 20:00
ESCURXADOR

Us informem que el proper DISSABTE 11 D'ABRIL A LES 18H el CENTRE EXCURSIONISTA DE BEGUES promociona l'audiovisual "CAMINANT PER LA HISTÒRIA" a càrrec de'n Pako Crestas.

Sortida d’espeleologia – avenc Nou de les Alzines

12 abril, 2015
L’avenc d’en Carles Selicke

Sortida d'espeleologia a l'avenc Nou de les Alzines (responsable en Carles Ortiz);   http://www.espeleoindex.com/crearPDF.php?id=1899   Hi ha hagut canvi d'ultima hora en l'avenc escollit per falta de participants. Estava programat l'avenc d'en Carles Selicke.

Xerrada d’escalada esportiva

23 abril, 2015 @ 20:00 - 21:00
CENTRE EXCURSIONISTA DE BEGUES, Carrer Major, 14 – “Cal Pere Vell” – planta baixa
begues, 08859
+ Mapa de Google

23 d'abril Xerrada d'escalada esportiva (reunions, nusos, ús del Gri-gri, com assegurar al que puja...)

Sortida Alpinisme

25 abril, 2015 - 26 abril, 2015

EL club organizarà una sortida d'alpinisme. El lloc encara està per concretar, us mantindrem informats. El responsable de la sortida es l'oscar

maig 2015

Cursa Trail Begues 2015

17 maig, 2015 @ 9:00 - 12:00
Begues, Escola Sant Cristofor
begues, barcelona España
+ Mapa de Google

Recorregut Enguany hem preparat una cursa dura amb trams curts tècnics i alhora divertida. Són 24,5 km de corriols i pistes per zones obagues i solanes del Parc del Garraf, amb un desnivell positiu de 950 metres i un no parar de pujades i baixades, curtes però intenses. La sortida es realitzarà des de l'Escola Sant Cristòfol de Begues, passant pel passeig de l’Església i agafant direcció a Cal Gepis. Remuntarà pel darrere del cementiri per enfilar La Desfeta (522…

juliol 2015

Sortida – Ruta Familiar – “Com la Nit i el Dia”

18 juliol, 2015 @ 9:00 - 12:00
Centre Cívic “El Roure” Begues, 08859 + Mapa de Google

Ruta fantàstica on hi han dos cares. Una és la de l'esforç que comporta pujar a les Emissores, i l'altre, el plaer de caminar per un terreny planell. Començarem des del Centre Cívic "El Roure" i l'acabarem al mateix lloc. Primer de tot, pujarem fins a les Emissores per un sender amb força pendent i baixarem pels corriols que creuen el camí asfaltat. Un cop arribarem abaix, ens desviarem pel camí que hi ha a la dreta amb una…

agost 2015

Sortida – Ruta Familiar – “La Ruta de l’Ermita de Bruguers”

29 agost, 2015 @ 9:00 - 13:00
Plaça Camilo Riu, Cami Ral amb Cantonada Passeig de l'esglesia
Begues, 08859
+ Mapa de Google

Espectacular ruta que comença i acaba a la Plaça "Camilo riu",  al centre del poble de Begues, i que ens porta fins a "l'Ermita de Bruguers", on també hi ha el restaurant que porta el mateix nom. Anirem pel camí que porta a la Clota, on ens desviarem a l'esquerra abans d'arribar-hi, i agafarem un sender amb força pujada que anirà fent-se cada cop més estret, creuant un bosc frondós de pins i matolls. seguirem pujant fins arribar al cap damunt…

octubre 2015

Sortida a Bagà, al refugi Rebost – Activitats en familia

17 octubre, 2015 - 18 octubre, 2015

El 17 i 18 d'octubre, farem una sortida de club adreçada a les families amb nens. Dormiriem al refugi REBOST, refugi situat a Bagà, a partir d'aquí prepararem activitats diverses per realitzar en familia: Dissabte Sortida pel matí desde Begues cap a la Pobla de Lillet per visitar el Tren del Ciment ( pendent concretar preus i horaris), Jardins Artigues,... fer pic-nic i cap al refugi del "Rebost" per sopar i dormir. Diumenge Sortida circular de aprox. 5 Km, cap al…

Per saber-ne més »

Sortida – Ruta de Llarg Recorregut – “El Trencacames”

24 octubre, 2015
Prat de Compte, Tarragona Prat de Compte, 43595 + Mapa de Google

Segurament sigui la ruta amb més dificultat que tenim a l'agenda de sortides fins a finals d'any, tant pels seus 26 km, com pels gairebé 1400 metres de desnivell positiu acumulat. Té una durada de entre 9-10 hores. Aquesta ruta està als Ports (Tarragona), i va des de Prat de Compte a Paüls i és d'anada i tornada. En el transcurs d'aquests 26 km, passarem per senders de molta pedra, pistes, prats verds i sobretot, ens enriquirem de unes…